Behind the scenes

Här är några bilder från bla min och Jontes egna mobiler från bröllopsdagen.

Det börjar med att vi sitter i bilen påväg till fotograferingen.

försöker peppa till o ha kul utan att vara allt för spända
Vi mötte upp barnen vid Bogesunds slott. Ella var peppad och ansträngde sig jättemycket. Min mamma var med o var stressad och skällde på Ella som började plocka maskrosor. Hon ville ju också ha en bukett och blev jätteledsen. Men jag pratade lugnt med henne, bad henne andas och lyssna på mig, jag hade ju fixat en bukett till henne med! Den låg ju i kyrkan och väntade på henne! Då lugnade hon sig. Hon har dock sagt i efterhand att hon ville ha en större bukett ändå! Men men man kan inte få allt 😉 Det var ju för att det skulle bli för tungt med en större...

Här är vi inne i kyrkan på väg att gå in. Theo tyckte INTE att saker var normala och ville inte vara med mig överhuvudtaget. Jonte dög men mig ratade han. Så han var ledsen eller snarare missnöjd under större delen av fotograferingen. Dessutom kom det en del skurar och eftersom solen sken när vi lämnade hotellet så glömde vi paraplyerna. Så fotograferingen blev väl kanske inte riktigt som vi hoppats men vi sa det att vad det det enda så var vi väldigt skonade mot allt som på riktigt skulle kunna gå helt galet! 
Theo blev iaf nöjdare med lite russin. 
Sista piffet, Ellas klänning är uppsydd med samma spets som min klänning och hon hade själv önskat rosa band.
Groupie med brudföljet innan vi gick ut till altargången

Så! Det får bli fler bilder snart igen! Bla från vigseln som var, ja, speciell.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0