Jag innan bröllopet

När vi hade gjort klart allt på fredagen inför festligheterna på lördagen sov jag och mina tärnor kvar på Vaxholms hotell. Kl 07 kom frisören och knackade på och sen påbörjade Jennie sminkningen. Jennie har en grym kamera (så avis!) och tog några kort hon med. De andra korten är det vår fotograf Erika Persson som tagit.
Foto: Jennie Svensson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Roomservice :)
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Erika Persson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Jennie Svensson
Foto: Jennie Svensson
 
 
 
 
 
 
L
2015-06-04 @ 20:17:56

Så vacker!! Och vilka fina bilder!!!

Svar: Tack, det är inget man får höra särskilt ofta ❤️ kram
Malinella

Fröken Lundin
2015-06-05 @ 10:16:37

Oj, wow! Underbara foton verkligen! Och vad fin du är. Tack för att du delar med dig. Klänningen - var är den ifrån? Jag planerar vårt bröllop inför sommaren 2016 :-).

Hälsningar,
Fröken Lundin

Malinella
2015-06-05 @ 14:52:39

Hej! Vad kul för er att ha er stora dag framför er! Klänningen har jag designat själv med hjälp av Matildas fest.
Tack för komplimangen! Jättesnällt :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0